Yang setia berkunjung

edisi pertunangan versi perak (1)

Jumaat, 2 Oktober 2009

yang tengah tu..bakal adik iparku.. tapi yang paling best sekali..
bakal besan mak bapakku ni rupanya kawan bapakku jual buah kat kampong..
jejak kasih beb...
inilah dia ADIK BERADIK MAK KU..orang-orang kuat yang menjayakan majlis ni..
yg bersampin tu paling hebat.. kalah YB...

mak cik aku yang 2 orang ni memang gila glamour sikit..
nak bersiap pergi menganto pun ambil masa 1 jam...

lihatlah....pari-pari keluarga Tok Deraghani...
ini baru separuh yang balik...belum penuh lai....

inilah model-model yang tak reti-reti nak berenti bergambo...
udahle..tu..bila nak pegi nganto ni wei...

inilah mak bapakku... ader gaya macam pengantin baru x???

aku dan suami pun sempat juga bergambo dengan hantaran..
macam aku & suamilah pulak yang bertunang..heheheh

inilah dia adikku..fazli...hensem x???
daia ni pemalu sikit...tapi..tegas..
inilah dia hantaran dari pihak lelaki...
(15 dulang hantaran..)

sempat lai aku berposing ... time ni aku tengah bersiap nak balik perak..

inilah sebahagian gambo yang sempat aku postkan buat masa ni... masih ader
versi perak (2) dan versi perak (3)...tunggu..... jangan pegi mana-mana key...
bye.......


0 ulasan:

Catat Ulasan

Cute Kan...hehehhe

Aunty Yong Ipin Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino