Yang setia berkunjung

Celoteh hari ini

Isnin, 23 November 2009

Assalammualaikum ... apa khabar kome semua petang nie??? hujan lai ker kat tempat kome??? tempat teman hari nie cerah... tapi tak taulah kalau malam nanti hujan turun dengan lebat lak... itu semua kuasa Allah... jadi..tak siapa yang dapat menduga apa dan bila akan berlaku semua tu.. macam hujan tahun nie.. banjir dah merata tempat..

Teman kesian benor kat oghang pantai timur,utara & daerah yang di landa banjir kali nie.. bukan apa.. tinggal 4 hari lai kiter semua umat islam akan menyambut hari raya aidiladha.. jadi.. kemeriahan yang menyambut perayaan nie sebenarnya lebih ketara bagi rakyat di pantai timur..

Maaflah yer..jangan ader yang salah paham dengan celoteh teman nie.. teman bercakap atas apa yang teman tau.. kebanyakan kawan teman yang berasal dari negeri2 pantai timur pasti rasa x sabo nak balik kampung setiap kali raya haji.. kome tak caya???? cube kome tanya pada kawan kome yang lain yang asalnya dari sana.. pasti kemeriahan hari raya aidiladha yang ditunggu-tunggu..

Oklah sempena ketibaan hari raya aidiladha ini teman ingin mengucapkan selamat hari raya haji buat kuarga & suami tersayang (kuarga teman di pj & kuarga mertua di muo) serta sahabat handai yang mengenali diri teman...

Pesan teman pada kome yang ingin pulang ke kampung..bila bawak kete atau naiki kenderaan awam,berhati-hatilah.. jangan ingat nak cepat sampai jer..ingat yang kome semua disayangi &masih ader kuarga...jadie...pada pak-pak pemandu bas & teksi.. dengo nie teman nak khabokan.. yang dibawa tu semua berkeluarga seperti anda semua.. jadi...berhati-hatilah membawa kenderaan masing2 yer... DA......

0 ulasan:

Catat Ulasan

Cute Kan...hehehhe

Aunty Yong Ipin Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino