Yang setia berkunjung

PADAMKAN LAMPU KEDIAMAN ANDA * SAYANGI BUMI KITA*

Jumaat, 26 Mac 2010

ASSALAMMUALAIKUM... salam sayang dari teman buat kome semua.. maaflah blog nie dah lama teman x jengah,rasanya dah naik bersawang.. bukan apa.. teman semenjak 2 menjak nie ader rasa cam tak berapa sihat.. almaklumlah keadaan cuaca sekarang.. tapi Alhamdulillah,hari nie teman ader rasa baik sikit..

Oh ye.. pagi nie teman ader dapat berita yang kurang baik dari keluarga di PJ.. Mak ngah teman di kampung sakitnyer dah teruk/tenat.. Hospital dah suruh bawa balik umah.. jadinya.. dia ingin berjumpa semua ahli keluarga..teman pulak minggu depan baru balik lepas husband gi checkup.. teman doakan semoga mak ngah tetap sihat,tapi kalau ada apa2 yang buruk berlaku pada diri Mak Ngah dalam masa semingu nie... kami redha dengan ketentuan ILAHI....

Anyway.. sebelum teman berenti seketika,teman nak berkongsikan tentang apa yang akan berlaku pada esok malam.. ha.. bukan ajak nonton rancangan Akademi Fantasia yer.. tapi ajak kome ramai2 memadamkan letrik selama
1 JAM bemula kul 8.30MALAM -9.30 MALAM.. sempena EARTH HOUR..
jadi apa kata kiter semua melakukan apa yang patut kiter lakukan untuk menyelamatkan BUMI dari Pemanasan  /mengurangkan tenaga (haba) dari memusnahkan BUMI..


JANGAN LUPA MELAKUKAN APA YANG BAIK UNTUK MENYELAMATKAN BUMI DARI PEMANASAN GLOBAL YANG TERLAMPAU INI.. & KALAU KOME RAJIN ATAU INGIN MENDAPATKAN SERBA SEDIKIT INFO TENTANG HARI EARTH HOUR, DATANG LAH BERAMAI2 DI (lihat poster di bawah)


JANGAN LUPA UNTUK BERBUAT SEDEMIKIAN..

0 ulasan:

Catat Ulasan

Cute Kan...hehehhe

Aunty Yong Ipin Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino