Yang setia berkunjung

Juadah Kegemaran Keluargaku

Khamis, 17 September 2009

inilah hasil kuih raya yang ader kat umah makngah
(siap berplaster lagi mcm kat kedailah pulak)
hehehehehe
SEMPERIT ITA N MERTUA
Inilah hasilnya kuih semperit yang aku buat...
lain daripada yang lain tau..ader rahsia disebalik RASA kuih raya ni..

opssss.....ader yang bulat lah pulak sangkut kat sini..
yang itu mak mertuaku punya kerja..(dah malas katanya..buat bulat lagi senang)
Salam semua....
Dalam masa tengah sibuk nak mengemas rumah ni.. sempat juga saya membuat 2,3,jenis kuih raya.. ini semua atas permintaan suami tersayang..dalam taknak buat kuih raya, ku buat juga...(jadi ke.. tak jadi.. ker janji buat..)itu kata suamiku... janji dia sanggup modalkan..

Tanggal 14/9/09...bermulalah operasi besar-besaran diriku dan mak mertuaku... Apalagi.. operasi nak buat kuih raya lah.. bagai nak rak aku dan mak mertuaku membuat kuih raya... kuih raya yang pertama biskut semperit...kuih raya ku yang ke2 biskut buah-buahan..(yang ni x der dalam gambar kat atas sama dengan kuih raya no 3..tapi yang no2 ni aku main hentam jer dia punya resepi)....dan yang ke3...kuih raya kegemaran kami sekeluarga.. Apalagi....hmmm...REMPEYEK atau TEMPEYEK..... oklah ..aku pun tak tahu nak citer apa lagi... apa kata kita saksikan hasilnya...(Diatas Dahhhhh...)

0 ulasan:

Catat Ulasan

Cute Kan...hehehhe

Aunty Yong Ipin Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino